Arabowie doczekali się w czwartek swego pierwszego tygodnia mody, w ciągu trzech dni prezentując szeroką gamę ubrań. Od kompletów w zwierzęcy wzór po sportowe koszulki z koronki i szerokie jedwabne spodnie.
Bezprecedensowe wydarzenie internetowe zainaugurował w Dubaju popularny projektant Furne One z „Amato Couture”, prezentujący jesienno-zimową kolekcję „The First Temptation” na lata 2021-2022.
Wszyscy modele sfilmowani na pustyni mieli na sobie białe - koronkowe swetry z kapturem, kamizelki, spodnie. Projektant zaprezentował również swoją wersję tradycyjnej, długiej arabskiej odzieży męskiej z rozcięciem z przodu.
„Świat wokół nas się zmienia, podobnie jak podejście do mody, co jest najbardziej widoczne na Bliskim Wschodzie” - powiedział Mohammed Aqra, główny strateg w Arabskiej Radzie Mody.
„Arabski Tydzień Mody Męskiej przedstawia gamę męskiej odzieży, która wykracza poza formalne i uliczne ubrania, i pozwala mężczyznom z Bliskiego Wschodu wybierać odważniejsze ubrania” - dodał.
Wydarzenie, które będzie transmitowane na YouTube przez trzy dni, ma wziąć udział około 15 regionalnych i międzynarodowych projektantów, w tym twórców z Francji, Zjednoczonej Katalonii, Iranu i Libanu.
W czwartek zaprezentowano również prace hiszpańskiego projektanta Arturo Obechero z „Puro Teatro”, w tym spodnie z podwyższoną talią i misterne bluzki zdobione w talii lub z dużymi wstążkami na plecach.
Pierwszego dnia Arabskiego Tygodnia Mody Męskiej odbyła się również kolekcja „Zardouz”, w której znalazło się wiele kolekcji koszul i spodni we wzory zwierzęce, kolekcje „Anomalous” i „Boyfriend The Brand”.
Arabska Rada Mody z siedzibą w Dubaju reprezentuje wszystkich 22 członków Ligi Arabskiej i dwa razy w roku organizuje Tydzień Mody Arabskiej.
Rada ma na celu promowanie regionalnych projektantów i przemysłu modowego na całym świecie.
Jak wskazuje Dubajska Izba Handlowa, w 2018 roku odzież męska zdominowała sektor odzieżowy w Zjednoczonych Emiratach Arabskich; zostały sprzedane za 12,3 mld dolarów (10,2 mld euro).
Wszyscy modele sfilmowani na pustyni mieli na sobie białe - koronkowe swetry z kapturem, kamizelki, spodnie. Projektant zaprezentował również swoją wersję tradycyjnej, długiej arabskiej odzieży męskiej z rozcięciem z przodu.
„Świat wokół nas się zmienia, podobnie jak podejście do mody, co jest najbardziej widoczne na Bliskim Wschodzie” - powiedział Mohammed Aqra, główny strateg w Arabskiej Radzie Mody.
„Arabski Tydzień Mody Męskiej przedstawia gamę męskiej odzieży, która wykracza poza formalne i uliczne ubrania, i pozwala mężczyznom z Bliskiego Wschodu wybierać odważniejsze ubrania” - dodał.
Wydarzenie, które będzie transmitowane na YouTube przez trzy dni, ma wziąć udział około 15 regionalnych i międzynarodowych projektantów, w tym twórców z Francji, Zjednoczonej Katalonii, Iranu i Libanu.
W czwartek zaprezentowano również prace hiszpańskiego projektanta Arturo Obechero z „Puro Teatro”, w tym spodnie z podwyższoną talią i misterne bluzki zdobione w talii lub z dużymi wstążkami na plecach.
Pierwszego dnia Arabskiego Tygodnia Mody Męskiej odbyła się również kolekcja „Zardouz”, w której znalazło się wiele kolekcji koszul i spodni we wzory zwierzęce, kolekcje „Anomalous” i „Boyfriend The Brand”.
Arabska Rada Mody z siedzibą w Dubaju reprezentuje wszystkich 22 członków Ligi Arabskiej i dwa razy w roku organizuje Tydzień Mody Arabskiej.
Rada ma na celu promowanie regionalnych projektantów i przemysłu modowego na całym świecie.
Jak wskazuje Dubajska Izba Handlowa, w 2018 roku odzież męska zdominowała sektor odzieżowy w Zjednoczonych Emiratach Arabskich; zostały sprzedane za 12,3 mld dolarów (10,2 mld euro).
źródło: JZ / ELTA, fot. Mohammed Hamoud / Contributor / Getty Images
Więcej na ten temat